En snabbis.

Snabb information nu.

Ska snart till Lule. Andreas mamma som gäller ikväll. Eller såkallade svärmor. Ikväll ska vi på party. Är inte så jäkla sugen. Ska vara nykter också. Får träffa Carro iaf, hihi.

Och hade det väldigt mysigt hos Oscar idag också, haha. Jag, Anna x2 och Marcus gick till Oscar på svenskan. Man skulle sitta på biblioteket. Och det orkade vi inte. Så när vi kom till Oscar så slänge jag och Anna x2 oss i hans säng och hade en orgie, höhö. Så min älskling Anna lärde sig ett nytt ord idag. Orgie, haha. Finns bildbevis också. Det kanske kommer upp senare (imorgon alltså) om jag får bilderna av Oscar.

Aja, nu måste jag gå och packa lite kläder.

Skriver imorgon!

Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0