Grattis gubbe!

Idag har jag inte varit på skolan. Var hos läkaren imorse så for hem efter det. Idag är det fredag. Härligt. Och inte vilken fredag som helst. Idag fyller svärfar 50 år, grattis grattis gubbe! Har inte kunnit köpa något än. Men vet vad jag ska köpa, det gäller bara att ha tid att gå på stan. Älskingen är i Pite idag och firar sin far med farbröder och så. Imorgon kommer han hit. Han ska först till skolan sin för dom har öppet hus. Vet inte om jag ska dit än. Var där förra året och det var inte så kul. Frös mest. Ja, jag ska fundera på saken iaf. Ikväll blir det bara att vara hemma och se på idol, äta god middag och chokladpudding. En myskväll hemma helt enkelt. En tjejkväll få bli sen, när alla kan.

Nä, nu är jag lite hungrig faktiskt.

Tack älskling för att du finns här när jag behöver det. <3

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0