Jag är trist.

Trött och tom i skallen. For hem klockan 11 idag. Pallade inte att vara på skolan. Och dessutom är det onsdag, värsta skoldagen i veckan. Jobbigaste schemat. Så när jag inte kunde koncentrera mig på dom två första lektionerna så tänkte jag att det var lika bra att fara hem och sova ist. Satt ändå och halvsov. Men har ändå lite ångest.

När jag kom hem gjorde jag nudlar till mig och pappa. Sen satt jag på Anastasia i mitt rum och somnade. Sov i 3 timmar och den for jag och grattade Simon, han fyllde 18 igår, grattis grattis! Är fortfarande trött.

Fan, jag babblar fortfarande om vad jag gör varje dag. Hur trist som helst.

För att bortse från min dag då. Jag blir aldrig nöjd med mina designer. Jag vill ha någon som är riktig snygg. Och jag har inget att göra nu så jag ska sitta och fundera hur det ska se ut. Så snart kommer den bli fin! Hoppas jag. Måste bara lära mig alla knappar på photoshop.

Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0