Utmanad av Anneli!

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
+ ICA
+ Sommarkyrkan
+ Målare
+ Modell, men inte något jag fått betalt för, utan snarare ställt upp på.

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
+ Titanic
+ Disneys Anastasia
+ Independence Day
+ Andra Disney filmer

Fyra städer jag har bott i:
+ Bara Råneå
+ -
+ -
+ -

Fyra teve-serier jag gärna ser:
+ One Tree Hill
+ House
+ The O.C
+ Sex and the City

Fyra ställen jag vill åka till:
+ Australien
+ Miami Beach
+ Paris
+ Irland, hihi.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
+ "Bloggar"
+ Facebook
+ Bilddagboken
+ Pixbox

Fyra favoriträtter:
+ Tacos
+ Grillad fläskfilé
+ Grillkorv & Pommes
+ Potatis

Fyra personer jag utmanar:
+ Towe
+ Linn
+ Älskling
+ Vem som vill

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, grillkorv och pommes ;) den kommer alltid vara med på listan! åsså orienten förståss

2008-11-25 @ 19:35:12
Postat av: felicia

höhöhöhö xD

2008-11-25 @ 20:29:08
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0