You're everything.

Helgen var underbar! Har inte orkat skriva om den. Så nu när jag äntligen är på lite bättre humör så tänkte jag göra det. Älsklingen kom på fredag istället, som ni kanske vet. (om ni följer min blogg) Vart jätte glad när han kom till Simons fest. Kunde knappt andas då jag fick veta att ha var påväg. Och när han väl klev ut ur bilen kände jag hur känslorna bara forsa ut. Gud vad glad jag blev! Och gud vad härligt det var att hålla om honom och smaka på hans extremt goda kyssar igen! Och resten av helgen har vi bara myst på som bara den, höhö.

Och idag har det varit väldigt slött i skolan. Började 09.50 och slutade 13.00. Så efter skolan for jag till älsklingen ett tag. Var så himla goos sugen. Och nu är jag hemma. Så nu vill jag koncentrera mig på oth.

Puss. <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack, vad snäll du är! :)



Bilder från helgen skulle vara skoj, vill se hur kläderna såg ut! ;) Fina.

2008-11-03 @ 17:51:23
URL: http://annelijakobsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

blir så glad när du är glad

2008-11-03 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0