; 18 dagar kvar.

Jahap, idag är det 18 dagar kvar tills min älskling kommer hem. Saknar honom otroligt mycket. Vill att han ska komma till mig om nättern och bädda ner sig brevid mig och hålla om mig så att jag kan känna mig trygg. Är så himla deppig utan honom. Det är han som får mig att må bra och känna mig lycklig för en gångs skull. Vet inte hur jag ska klara av 18 dagar till. Känner mig så otroligt ensam och övergiven. Det är bara han som vet allt om mitt liv. Och när han inte är här som ett stöd så känner jag mig helt värdelös. Jag är ingenting utan honom. Usch. Vill aldrig förlora honom. Ska ringa han nu, saknar han så fruktansvärt mycket!

andreas drugge, du gör mitt mörka, ljust. du får mig att le och må bra. hade jag inte haft din kärlek hade jag inte levt idag. du betyder så enormt mycket för mig. kan inte tänka mig ett liv utan dig, kan inte leva utan dig. du har hjälp mig så mycket i mitt liv. du har lyssnat och försökt förstå. du har försökt med allt för att jag ska må bra. tack vare dig så står jag här idag. tack vare dig så har jag något att leva för. orden räcker inte till för att jag ska förklara min kärlek till dig. den är så otroligt stor. jag älskar dig av hela mitt hjärta andreas. jag vill leva resten av mitt liv med dig. tack för allt du gjort för mig. tack för att du finns. tack för 3 underbart fina år tillsammans och jag hoppas det blir många mer. du är mitt allt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0