; 21 dagar kvar!

Idag blev det ingen sovmorgon. Hade data på morgonen. Våran vikarie suger. Längtar tills Stefan kommer tillbaka för han är typ den bästa läraren på skolan.

Ikväll blir det att vara med tjejerna från klassen. Vi ska äta ute eller så blir det takeaway. Är inte riktigt bestämt än. Ska bli hur kul som helst! Känner att jag behöver det. Den här dagen har inte heller varit bra. Självförtoendet har varit i botten.. Your to thin. Ska sova hos Sara också. Vill inte fara hem vid 22.30 precis. Sen imorgon far jag till Sandra. Vi ska förbereda Fias fest hela dan. Så det är party hela helgen. Kommer hem på söndag. Men nu måste jag gå och göra mig klar. Ska strax till Sara.

Grattis Fiia! 18 år idag!

Har förästen varit hos mamma idag och planerat höstblommor. Det var väldigt fint. Saknar dig

Hör av er! Bay.

Saknar dig älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0