; 3 dagar kvar!!!

Och 4 dagar kvar tills jag får träffa min älskling. Må dom 4 dagarna gå fortare än dom senaste dagarna. För jag håller på att bryta ihop. Mår inte bra alls. Vill ha honom här just nu så jag får gråta ut. Har en stor jäkla klump inom mig som vill ut. Blir bara jobbigare om jag släpper ut den nu. Kommer bara sakna honom mer då än vad jag gör nu. Vilket är en väldigt stor saknad.

Mitt lov har inte alls gått som planerna. Mitt rum är långt ifrån klart. Sängen byggs imorgon. Förhoppningsvis. Är nöjd bara den blir klar tills Andreas kommer hem. Det är många konflikter om hur man ska göra med resten av rummet. Tillexempel min garderob. Vill inte alls ha den jag har nu. Så vet inte riktigt hur jag ska göra. Är väldigt frustrerad at the moment. Tror jag måste ringa Andreas för att komma på andra tankar.

Puss&Knull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0