; 6 dagar kvar!!!

Jag håller på att packa ihop alla småsaker i rummet. Och kastat det jag inte ska ha kvar. Har säkert sparat en massa onödigt också. Så nu ska jag bara koppla ihop sterion, tv, boxern och dvdn så kan jag montera ihop bokhyllan och bära ut tvbordet imorn. Sen ska sängen skjutas mot garderoben och så ska det börja tapetseras! Som tur är så är A-K ledig på måndag och tisdag. Så om vi inte hinner tapetsera klart fånväggen imorgon så har vi måndag och tisdag på oss också. Tror vi hinner klart imorn. Är lite osäker. Har ju ett lutande tak och jag har 2.75 m som högst, höhö. Eller jag har ingen aning. Men tror A-K sa att det var så. (A-K står för Anna-Karin som är min lådsasmamma för dom som inte vet det eller förstår det) Tror Farmor skulle komma och hjälpa också. Det var hon och A-K som tapetsera hela huset innan vi flyttade in. Så börjar pappa och farfar med att bygga sängramen och bygga klart garderoben under veckan och jag hoppas verkligen att dom hinner bygga klart sägen åtminstone. Den ska ju upp i taket. Men dom är ju två som bygger så det borde gå ganska snabbt. Det är ett MÅSTE att sängen ska vara klar tills Andreas kommer, hähä. Och till helgen är det 4:e året vi bor här. Tiden går fort. Hoppas det går lika fort tills jag gått ut gymnasiet och skaffat mig nått jobb så jag har råd med lägenhet så jag kan flytta härifrån!

Min moster Marika ringde imorse och hörde om jag skulle följa med henne, Davíd och hans tjej till stugan. Som skulle vara där över dagen. Men jag sa nej, att jag måste packa ihop rummet och att jag har halft feber. Fan. Hade faktiskt tänkt fråga Davíd om han ville hitta på något i helgen. Men så går jag och blir sjuk och jag visste ju inte att hans tjej från sthlm skulle komma upp. Äh, har hela lovet på mig att vara med honom. Ska ju vara med min älskling Anna också ;D Fast det blir väll kanske på torsdag. Hon vill säkert vara med sin kille hela veckan för han far utomlands på onsdag. Herregud. Nu har jag ju planerat hela lovet. Förästen så är jag ensammen hemma ikväll. Alla ska till Råne och se på hockey och äta surströmming hos Bergmans. Hade velat fara ändå och vara lite med Simon. Men hatar surströmming. Nu ska jag gå och duscha och se om det finns något på tv att se ikväll. Juste, ska se The Wedding Date. Sen vet jag inte.

Puss&Pill! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0