; 8 dagar kvar!

Jag är fortfarande lite småsjuk. For till skolan imorse. Var tvungen att fara på matten och ha engelska provet. Men efter det for jag hem. Provet gick bra. Hur lätt som helst. Vilat från 2 till halv 6. Halsen är lite bättre. Men mitt huvud mår inte bra. Kallsvettas. Har inte gjort någon svenska än. Ska börja med den snart.

Efter skolan imorgon ska jag umgås ett tag med min älskling Anna. <3 Sen när jag kommer hem ska jag börja packa ihop alla saker i mitt rum för ihelgen ska det tappetseras! Och förhoppningsvis så gör pappa och farfar klar min garderob och häver upp sängen i taket på lovet. Vill att mitt rum ska vara klart till Andreas kommer hem. Inte så bra om det inte finns en säng i rummet. Om ni förstår vad jag menar ;)

Hoppas att mitt huvud är bättre imorgon. Och det som är skönt är att det är asfalt hela vägen ner till Råne. Så man slipper ha en avdomnad röv när man kliver ut ur bilen hela tiden. Det tog dom hela sommaren tills nu att lägga ny asfalt. Ojoj.

Aja, nu ska jag läsa lite svenska.

Saknar dig Andreas.

Kyss&Knull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0