I love Anna.

Har haft det asroligt idag på stan med Anna! Har gått på alla affärer som finns för att hitta en midjekjol! Och hitta en på Gina. Skitsnygg! Och så köpte jag en tubtopp till. Kan lägga upp en bild på det imorgon. Hinner inte nu. Pratar med min snuttis, hihi. Vi tog en mysfika också. Sen gick vi till henne och jag fick träffa hennes familj och se hennes fina hus. Och världen är liten. Dom bor granne med ägaren av Carita. Frisörssalongen som mamma jobbade på. Och Annas mamma och min mamma har varit på fester tillsammans. Så, som sagt, världen är liten.

Har mått skitbra idag! Anna är så himla söt och hon får mig att må bra! Kanske ska vara med henne imorgon också. Det beror på om jag ska vara med Carro imorgon eller inte. :)

Aja, nu ska jag fortsätta att prata med älskingen! <3

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0