IDAG KOMMER ÄLSKLINGEN HEM!!!!

Japp! Idag kommer han äntligen hem! Han sitter på tåget nu tror jag, eller så har han kommit fram till Arlanda nu. Vet bara att flyget hem går vi 3 tiden. Han kommer inte hit föränns imorgon. Han får ta och komma hem och slappna av lite först. Så kommer han till mig imorgon på morgonen!

Pappa håller på att göra klart min säng just nu. Ser skitsnyggt ut! Så nu ska jag gå i duschen. Måste raka mina groteska ben också. Dom är verkligen hemska, uuuh. Sen ska jag bädda sängen osv. Sen ska jag och pappa ner till Råne och tända ett ljus hos mamma. Efter det ska jag till Sandra och göra mig klar. För ikväll blir det partyyyyy! Ska tyvärr vara nykter. Tyvärr och tyvärr, det är väll en bra sak! Men vill inte vara bakis imorgon och har ingen "saft" heller. Så jag ser fram imot kvällen. Kommer ju få ha mina snygga kläder på mig! Förästen har jag inte fått någon kommentar om dom, är dom fula eller vad? Let me know!

Duschen väntar.

Pussssssssssss!

Kommentarer
Postat av: Towe

Kläderna är jättesnygga ju! :D Hoppas du får det kul ikväll ;)

2008-10-31 @ 15:53:12
URL: http://tbeckmaan.blogg.se/
Postat av: sara

ur snygga kläder!!!

2008-10-31 @ 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0