They all seem so truthful, they all seem so true.

Det är det här som får mig att somna på kvällarna. Ofattbart för er va?


Har börjat lyssnat på dom här väldigt mycket på senaste tiden. Tror det är för att jag har så bra minnen från tiden då jag började lyssna på dom. Vilket var i 6:an. Snart 4 år sedan. Shiiiiit.... Är det verkligen så länge sen jag mådde bra..?
Och det var just den här låten som jag fick av Oskar, den första låten jag lyssnade på med dom. Och den är fortfarande min favorit bland alla deras låtar. This is some good shit!

36 Crazyfists - Bloodwork

Natti.

Kommentarer
Postat av: Moster A

Men vilken ljuv vaggvisa :P

2008-10-22 @ 08:54:36
URL: http://annelijakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0