; 26 dagar kvar.

Kom hem för ett tag sen. For med älsklingen till bussen. För han skulle in till stan och köpa skott och hämta pengar och sen packa. För imorgon far han till Omberg i 4 veckor!!!! Fyfan är ordet. Känner rikgt hur depprimerad jag kommer vara (och är!). Så i helgen har vi bara myst och åter myst och spenderat tiden så gått det gick. Med både skratt och tårar. I fredags var vi ensamma hemma. Vi gjorde en "romantiskt" middag tillsammans. Det blev tacos med levande ljus. Riktigt mysigt. Lägger nog upp lite bilder från de sen. Igår så var vi också ensammen hemma så då gjorde vi hamburgare och potatisklyftor. Också väldigt mysigt. Idag har vi bara myst! Och när bussen kom kände jag bara att jag inte ville släppa honom. Kände hur jag bara ville gråta. Men gjorde det inte för han skull. Skulle ju bara bli jobbigt att fara då. Och så tillslut var han tvungen att gå in i bussen och fick sista pussen av honom. Gud vad hemsk det var. Och när jag gick till bilen igen så fick jag ett sms att han också höll på att börja gråta, ååh älskling! Kände hur en tår smög ner för min kind. Vill verkligen inte att han ska åka, vill inte!!!!! Nu gör det för ont. Måste hitta på något att göra. Bay...

I want to trust you, but it's hard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0