3 år & 1 månad.

Nu ligger jag här i sängen och orkar bara inte gå upp. Och älskligen kommer om 2 timmar. Jag ska hinna duscha, städa rummet, locka håret och göra matte. Jag hinner aldrig. Ska också hinna äta frukost. Måste nog be pappa elda lite så det finns nå varmvatten. Usch, känner mig stressad. Får skylla mig själv som inte gått upp. Men orkar bara inte. Min säng är så underbart mysig.

Idag har jag och Andreas varit tsm i 3 år och 1 månad. Hihi. Hoppas kvällen blir undebar.

Det kanske blir ett litet upplägg sen på mig i lockigt hår. Mot för att jag alltid har självlockar. Men ska testa min nya locktång och se om jag blir en guldlock till 100 %, haha. Lovar inget, men ska försöka komma ihåg!

Nu måste jag verkligen gå upp och käka frukost, det kurrar i magen. Alltid på helgen så är det framdukad frukost med ägg och hela kittet. Låter gott!

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0