A good day.

Hejhopp gummisnopp!

Dagen har faktiskt varit bra idag. Även om jag känt mig negativ. Nästan alla sa imorse att jag var väldigt söt idag (a). Hade ju lokigt hår, en blå tunika, strumpbyxor och mina stövlar. Själv kände jag mig inte så söt, men när alla sa det så vart jag på lite bättre humör! Thanks guys! Har gjort frisyrer i Oscars hår. Först en inbakad fläta och sen en lilla my (för att han kände sig fel i fläten, haha). Han vart riktigt söt! Sen så har det varit en skåning på skolan från SSU. Så Emma började snacka skåndska med honom, lät hur roligt som helst. Och Oscar hade ett serious talk med killen och sen kom han på sig själv när han gick därifrån att han såg ut som lilla my, HAHAHA! Spelat trummor också. Känner mig hur dålig som helst. Vågar inte visa vad jag kan, vill inte skämma ut mig framför klassen. Tönt som jag är! Sen gick jag och Anna på stan. Träffade Frida och hennes syster. Sen kom Fernanda och vi gick in på Smedjan. Provade lite perfymer och läppstift för skojs skull. Så nu har jag ljusrosa läppstift, riktigt läckert! Satt och pratade med Amelia, Ebba och Oskar på bussen. Det hade hänt en olycka vid busstationen i Lule. 2 ambulanser, en brand bil och en polisbil. Någon hade blivit påkört, usch. Och jag vart i helt extas för Anna hade farit på cykeln åt det hållet så jag smsade henne direkt och hörde om det var hon. Och svarade och sa att hon kan ju inte svara om hon har varit med i en olycka, så det kändes skönt att det inte var hon som hade blivit påkörd! Så började jag prata skånska med älsklingen på bussen. Han tyckte det var superirriterande men jag tyckte det var skitkul! Hähä.

Nu ska jag jobba lite matte tills maten är klar. Sen ska jag se Anastasia! YEY! Och har bytt tillbaka mitt The Sims spel med Ebba, så det blir väll att spela det också, hihi! Ser fram imot allt som kvällen har att erbjuda förutom matten! Aja, nu måste jag plugga.

Puss&pill, jag vet att du vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0