Bad luck.

Back home again.

Sitter och ser One Three Hill just nu. Jag kunde ingentligen ligga och mysa med älsklingen i tvsoffan hos honom. Men så otur som JAG har så blir han sjuk. Eller han var väll varit sjuk ett tag. Tycker inte om hans mage förtillfället. Fy skäms magen! Skulle också igentligen sova med honom ikvälll, men det blir ju inte heller. Och jag som vart så glad när han sa; jag saknar dig gumman, jag vill sova med dig! Och så ska magen krångla igen. Det är bäst för honom att han kollar upp det snart. För är less på att jag inte kan komma för att hans mage krånglar. Mot för att det inte är hans fel. Men vill bara att han ska få veta VAD felet är. Så jag kommer förmodligen inte få vara med honom imorgon heller. Tycker synd om honom också. Det kan inte vara så kul att ha så ont i magen.

Skolan då. Smart som jag är så glömde jag engelskan och matten i skolan. Kunde inte ett skit på engelska glosorna, Nån enstaka glosa men inte mer. Tre lektioner innan lunch. Jag som inte äter frukost var ju såklart hungrig som en gris. (jag har fastnat för djurexemplerna) Och den enda tur jag haft idag är att Sara, min matte lärare, var borta idag. Vilket betydde tidigare lunch för mig ist för klockan 12, hähä. Hade nog skolkat annars (ajabaja) för att jag var så satans hungrig. Höll på att somna på engelskan för att jag inte hade någon energi. Det enda som hållit mig vid liv idag är att jag sett fram imot att vara med älsklingen. Och så visar det sig att jag inte ska det. ÅH! Efter lunchen var det idrott. Hade stor lust att skolka från den också. Men följde min pojkväns goda råd att gå på lektionen. Så jag gjorde det. Vi var bara tjejer på idrotten. Alla killar hade glömt kläder eller var sjuka. Fast vi har ju bara 5 killar i klassen men ändå. Så nu snart ska jag ät grillkorv och pommes, GOTT!!!

Maten kallar!

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0