Finally I got to play the drums!

Har typ nyss ätit middag. Hungrig var jag eftersom jag inte ätit någon lunch idag. Gjorde misstaget att äta en macka i fiket efter första lektionen och var inte alls hungrig på lunchen. Har så förbannat liten mage så det är inte sant. Hade då 3 timmars hål idag mellan mina två lektioner. Jag och Annorna gick på stan ett tag. Jag har köpt en ram, två belock till mitt pandoraarmband och en till liten överraskning till älsklingen, hihi. Ska ta och göra klart hela presenten snart. Och vart helt deprimerad när jag gick på stan. Ville ha allt jag såg. Såg en supersnygg skjorttunika! ME WANT! Ska flörta lite med daddy, hähä. Den kosta 349;- Hoppas han ger mig dom pengarna....

På EOS idag fick jag äääntligen spela trummor. Min lärare hade tydligen glömt bort att jag har valt trummor och att det var jag som skulle spela idag, men han har själv sagt att han har väldigt dåligt minne. Det var ändå kul, även om jag bara spelade till Knocking on heavens door och Hey Joe. Sen tog jag 15.10 bussen hem och halvsov. Det går bara inte att somna på bussen, för att man är så orolig att man ska sova när man far förbi Råne.

Har haft förbannat ont i magen och ryggen idag. Blä, tänkte ta med en värktablett imorse men jag hann som vanligt inte.

Så nu ska jag göra klart älsklingen present och vänta på att han ringer. Dom har åter igen skadeskjutit en till älg, herregud, tror dom behöver en fördjupning i att träffa inom träffområdet. Saknar honom jätte mycket för den delen också!

I'll be in touch. Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0