Gonatt my friends.

Jag har precis duschat, sköönt. Såg Fievel idag med brorsan, jag somnade, hehe. Har käkat tacos med pappa och emil. Sen har jag bara suttit framför datorn och tv. Håller på att häva höver musik till min telefon. Närmare 150 st. Har suttit på gammeldatorn och laddat ner musik och så lägger jag in musik som är på den datorn som jag inte hört på skit länge och som jag en gång i tiden älskat. Hoppas bara att alla låtar ryms på mitt minneskort. Det är redan närmare 200 på den tror jag. När det har laddat klart ska jag lägga mig i min mysiga säng med nallen, ninni och älsklingens tröja som luktar gudomligt och ringa honom. Så nu ska jag göra mig klar för sängen.

Natti! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0