My mind is confused.

Denna helg.

I fredags slutade jag 12.45. Tog bussen till älsklingen. Tog en mysig varmdusch. Sen tog vi bussen in till stan igen till svärmor. Det var fullt på bussen så jag satt uppe och älsklingen och Anton satt nere. Jag hade absolut ingen aning om att vi skulle gå av vid elgiganten. Så när bussen for från elgiganten så ringer älsklingen och frågar varför jag inte steg av. Jag sa att jag inte hade en blekaste aning om att vi skulle gå av där och att han inte sagt något. Vart vrång på honom. Så klev av på norrahamn där dom hämdade mig och jag var fortfarande vrång. Resten av kvällen spenderade vi framför tv. Jag var trött som en get. Sandra tyckte det uttrycket var konstigt. Som att getter inte kan vara trötta? Herregud, haha.

Igår så steg vi upp tidigt. Jag var fortfarande trött som en get. Vi for till Pite och skulle kolla på en bössa åt älsklingen. Sen for vi till stan och jag hittade ett par skitcoola vansskor som var spetsiga med zebratyg. Dom var så typiskt mig så jag var tvungen att köpa dom. Dom var dessutom på rea så dom kostade bara 49;-, haha! Älsklingen tyckte inte dom var fina. Men han får ta och vänja sig. Sen for vi till Lule igen. Åt en mycket god middag. Och tv resten av den kvällen också.

Idag for vi och handlade på morgonen. (lunchtid) Men älskingen fick ont i magen så vi gick tillbaka till bilen och jag skötte om honom. Han låg med huvudet i mitt knä och jag låg och pussa honom på pannan, strök honom på kinden och magen, hihi. Sen när vi kom hem så la vi oss i sängen och vilade. Sen var vi tvungen att flytta oss från Antons rum till svärmor rum och sova i hennes säng för hon skulle bädda bäddsoffan. Jag somnade och snorig som jag är så började jag tydligen snarka lite grann. Så älsklingen kunde inte sova. (förlåt!) Så han låg och spelade på telefonen medans jag snarkade vidare. Sen väckte han mig på ett väldigt mysigt sätt, hähä. Sedan åt vi middag och därefter såg vi på tv tills vi skulle fara till Persön. När vi kom dit så gick vi till Statoil. Följde med Alex hem och såg på Alvin & Gänget. Vi hann inte se hela för jag skulle med bussen. Men sen visade sig att Nisse och Ludde var i Persön så dom skjutsade mig till Råne där daddy väntade på mig. Och nu har jag typ precis kommit ut från duschen. Ska gå och krypa ner i sängen och vänta på att älsklingen ringer.

Min data är flyttad till imorn så jag får ingen sovmorgon. Kommer vara trött som en get igen.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0