Mer negativ.

Hey fuckers.

Min kusin Simon har nyss förhört mig på mina engelska glosor jag har tills imorn. Gick hur bra som helst även om jag bara läste igenom dom en gång, men dom var inte så svåra, hehe. Vi sitter och ser på Fäst vid dig.

Idag ringde alarmet 05.33. Usch, säger jag bara, eftersom det tog ett tag att somna. Steg upp och skulle duscha, och det fanns inget varmvatten! Så duschade i typ 30 grader, usch vad kallt det var! Har haft svenska på morgonen. Sen gick inbrottsalarmet i skolan så vi var tvungen att gå ut. Ingen aning om vad som hände. Sen hade vi data, och jag måste vara säga att våran datalärare är hur skön som helst! Sen hade vi lunch. Efter det satt jag och Anna och spelade kort. Sen hade vi Eos så vi gick och bytte om till dansen. Men det visade sig att våran danslärare var förkyld så hon kunde inte dansa så vi såg på film istället. Sen på bilden så målade vi lite till musik, det var väldigt roligt, hehe. Sen slutade vi och jag gick till bussen. När jag kom till Råne så stod jag och pratade med Biffe ett tag tills älskingens buss skulle komma. När han kom så for vi till mig. Käkade burgare och såg på en film. Sen kom alla andra hem och det blev fika. För min lådsasmamma fyller 37 idag. Sen så låg han och masserade mig, jag somna typ. Sen for han. Och ja, Simon förhörde mig på glosorna.

Imorgon har jag inte sovmorgon. Vi har bytt samhälls lektionen på torsdagmorgon till onsdagmorgon. Så har sovmorgon på torsdag istället. Har idrott för första gången imorn också. Vi ska vara ute, BLÄ! Ända tills vecka 47, ännu mer BLÄ!

Saknar min älskling.

Är väldigt negativ idag också. ÅH!

Bay fuckers.

Kommentarer
Postat av: Anna

uteidrott till v 47? :o det kan ju inte stämma, det är ju typ i mitten av november, hehe ;)

2008-09-09 @ 21:42:24
Postat av: felicia

japp anna, det stämmer :S

2008-09-15 @ 18:55:27
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0