My my my my Felicia!

Hoppla!

Nä, verkligen inte. Känner mig så himla sliten och lat. Har inte fått så mycket sömn inatt. Mindre än vanligt. Så var som en stendöd kossa imorse! Försov mig.

Alltså, egentligen vill inte jag sitta och skriva om mina dagar. Dom är ändå helt ointressanta. Visst, har det hänt något extra kul så vill jag ju skriva det. Men vem fan vill veta vad jag haft för ämnen idag och lalala? Själv tycker jag det är skittrist. Förutom att läsa om vad mina kompisar gjort idag osv. Men andra som läser den här, vill dom veta vad jag gjort på en dag i skolan, vaaar enda dag? ;S Nä, usch nej vad trist.

Aja, kan väll skriva höjdpunkterna med den här dagen.

- Spelat trummor.
- Fantiserat om en stoor säng med duntäcken och kuddar.
- Ingen läxa.
- Varit med älsklingen.

Jag måste verkligen hitta nå mer intressantare att skriva om!

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0