Trummor snart!

Hej, nu har jag data igen. Läraren babblar om något man redan vet. Märkte nu också att min design inte ser ut som den gör på min bärbara. Men orkar inte ändra och sånt. För det är ju alltid så att den ser annorluna ut på stationära datorer. (eller vad det nu heter) Efter det här har jag InSå. Ska spela trummor med Hällis. Längtar som fan! Får hoppas att det gör den här dagen något bättre iaf. För tillfället är det bläääääääääääää!

Som vanligt var jag död som en get imorse. Har ingen aning om vad jag ska göra då jag kommer hem. Älsklingen ville att jag skulle ändra hans design på sin blogg. Så det blir väll att göra det.

Och för övrigt så hälsar Anna till alla människor som läser den här! HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0