Negativ.

Här har det varit bloggtorka ett tag. Har bara inte orkat ta tag i bloggen. Varit borta hela helgen och igår så var jag så trött.

I helgen har jag varit hos älsklingen i Persön. Hur mysigt som helst.

Idag började jag 9.50. Så åkte in med 9 bussen. Haft samhälls och Eos idag, skööönt. Imorgon börjar jag 8.15 och slutar typ 14.50. Kommer inte riktigt ihåg men tror det var så. Idag har Amelia fyllt 17, så ett stort grattis till henne! Jag och älsklingen for dit idag och fikade tårta, gott! Imorgon fyller A-K år så då blir det mer tårta och älsklingen kanske kommer hit och sover. Får se hur det blir. Vi har ju varit med varandra en hel del nu. Torsdag till måndag, herregud. Det är inte likt oss. Men kan inte hjälpas att Amelia och A-K fyller år efter varandra.

Har lovat Anna att ta en tårtbit åt henne på onsdag. Så får jag en av henne då hon fyller år, vilket är den 1:a Oktober, hihi.

Och idag när vi var i stan så skulle vi fara och köpa blommor åt Amelia. Jag var sur för att Andreas aldrig köper blommor till mig och så går han och köper till Amelia. När vi väl var på blomsterhandeln eller vad det heter så såg vi svärmors bil utanför. Så vi träffade henne. Andreas kom på att han kan köpa blommor åt mig också för att han inte köpt någon 3 års present åt mig. Det kändes så påtvingat av mig så jag ville nästan inte ha några då. Men annars hade jag nog fått vänta nån vecka till om inte några månader så jag tänkte vafan. Så jag gick och letade en bukett åt Amelia och Andreas och svärmor plockade ihop en bukett åt mig. Och den vart skit fin. 3 rorsor som symboliserar "Jag Älskar Dig" och några andra blommor och kvistar som dekoration, haha. Vart glad ändå. Men känns fortfarande som att jag tvingade honom, så det känns inte så bra. Det som inte känns bra heller är att vi varit så mycket med varandra. Vill inte att Andreas ska bli less på mig..

Och inatt mådde jag verkligen inte bra. Hatar att sova utan min älskling, verkligen HATAR DET! Somnade vid 12 kanske. Kommer inte ihåg. Vaknade halv 5 av en hemsk mardröm. Och sen dess har jag bara halvsovit, har inte velat somna för jag ville verkligen inte komma tillbaka till min hemska dröm. Sen steg jag upp 8 ungefär. Och jag säger bara, guuuuuuuuuuuuuuuud vad jag längtar tills torsdag! VILL MÅ BRA!

Och har ingen ork att gå och duscha, för då kommer mitt hår stå åt alla jävla håll imorn. Så jag stiger upp imorn och snabbduschar (om jag nu kan det, har aldrig funkat förut). Ska gå och sova nu. Orkar bara inte sitta här. Jag är väldigt negativ just nu och vill försvinna, jag vet. Ni skulle förstå om ni var i min situation. Just nu kan jag bara inte tänka positivt. Jag som skulle börja om från början när jag började med den här bloggen, men vissa sår tar längre att läka medans vissa inte läker alls. Så är det bara. And I hate it!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0