I'm unhappy.

Idag är jag också negativ. Känner mig sjuk och hängig. Har absolut ingen lust med skolan. Vill ha sommarlov igen. Jag är också extremt trött. Slöt ögonen vid rånekölen och kände att nu somnar jag. Röck till en stund senare och då svängde vi in till busstationen. Så jag tänkte att jag skulle sova ett tag då jag kom hem. Vilket jag inte har gjort. För då kommer jag inte somna ikväll. Ska nog ligga i sängen blundandes senast klockan 10. Om jag nu kan somna vill säga. ÅH!

Imorgon ska jag till vårdcentralen. Är lite nervös. Får hoppas att det går bra. Sen ska jag på bio med A-K, Sandra och Fia. Vi ska se Mamma Mia. Hoppas att den är bra.

Fuck my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0