Us girls we are so magical.

Idag steg jag upp 6.10. Trött som satan. Stressade för att få älsklingens present klar. Hann inte äta frukost, men var ändå inte hungrig, som alltid. Och idag glömde jag inte mobilen, det var skönt. Hade samhälls på morgonen, sen matte. Leverbiff till lunch, usch. Åt potatis, sås och sallad. Sen hade vi engelska och sen inriktning. Vi fick gå igenom noter, pulser och takter. Sen sjöng vi lite också. Jag stod brevid Janina som går i min klass och hon sjunger gudomligt vacker så jag ville nästan mima för att min röst låter som en gräsklippare mot för hennes. Usch, vill verkligen bli bättre på att sjunga. Önskar jag hade typ, om man ska ta ett exempel, Katy Perrys röst. Sen fick vi träffa våran mentor, Hällis. Och han är ju finne. Så direkt han kom in så började jag bryta på finska och frågade vad klockan var. Så han frågade direkt om jag var finne, haha. Och jag sa, nej så klart, hehe. Sen fick vi skriva lite om oss själva till honom. Sen fick vi sluta. Så det var en timme kvar tills bussen gick så jag, Oscar och Drulle gick till fiket och tog oss en kaffe och lyssnade på musik. Pratade lite med älsklingen också. Sen gick jag till bussen. Älskingen hämtade mig vid busskuren för det småregnade lite. Sen satt jag och Anton och kollade när han spelade. Sen gick jag och Anton och gjorde våfflor. Dom två första vart inte så fina men sen vart dom väldigt bra. Riktigt goda var dom också, hähä. Sen fick älsklingen öppna sina presenter. Hade gjort ett fint och romantiskt kort till honom. Det tog mig en timme att göra den! Och det tyckte han var skitgullig så fick en massa pussar bara för kortet. Sen öppnade han paketet med ramen i, och Anton tyckte att jag var väääldigt fin på kortet, tack sötskit! Och sen öppnade han min lilla överraskning som inte var så märkvärding men ändå. Den snygg t-shirt från JC, hehe. Jag och älskingen gick och satt på en tvättmarskin sen. Och nu menar jag inget pervers. Utan vi la smuttskläder i marskinen och slog på den. Haha! Sen har vi sett på Norbit och innan jag skulle till bussen låg vi och halvsov och goosade. Usch vad mysigt det var. Har saknat honom så himla mycket!

Imorgon har jag sovmorgon. Har ingen data på morgonen för att läraren ska bort, sköönt! Så det blir 9 bussen in. Har Svenska och Matte, sen slutar jag. Så då blir det bussen till älsklingen igen. Ska vara barnvakt åt Anton för att svärfar ska bort till Falun. Så vi tre ska mysa imorgon. Har ingen aning om vad vi ska göra men vi hittar väll på något. Längtar väldigt mycket iaf! Så nu ska jag ta och lägga mig och vänta på att älsklingen ringer och sen sova. Hade vela sova med honom ikväll men då hade jag varit tvungen att fara hem imorn efter skolan och packa saker och sen fara till honom. Och det orkar jag inte. Vill fara till honom direkt.

Aja, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0