En ganska rolig tisdag.

Måste bara berätta att det var lite roligt på svenskan idag. Vi håller på med myter som till exempel Herkules och sånt. Och vi har en praktikant hos oss som leder lektionerna. Så visade han en låt från disneys Herkules. Och nöööörd som jag är så satt jag och sjöng med och alla bara garva åt mig, höhö. I'm to funny! Ska nog se Herkules nån dag framöver, haha. Och en liten till rolig sak. På musiken idag då vi slutade så drog jag igång trummorna på My Sharona och Oscar lira med på gitarren och Anna sjöng lite. Hällis kollade bara snett på oss och skaka de på huvudet, hähä! Men vi rockade fett!

Onsdag imorn. Värsta dagen på veckan. Men som tur är så kommer min bäbbish hit imorn och sover, vilket gör dagen till någon mycket bättre. Längtar som f*n!

Bay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0