Åter igen, negativ.

Som ni kanske ser så kom jag inte alls ihåg att lägga upp en bild på mitt lockiga hår igår. Men saken är den att jag inte hann locka håret innan älsklingen kom och orkade inte gör det sen. Har inte gjort det än heller. Funderar på om jag ska göra det eller inte. Det kanske skulle få mig på bättre humör. Den här dagen har verkligen inte varit bra. Emil och Tova har haft en match mot varandra som avslutning på fotbollssäsongen. Och sen skulle alla ungar hit för att grilla hamburgare och bada badtunna. Och det var mååånga ungar. Jag vart superirriterad. Och när jag och älsklingen står i köket och värmer hamburgebröd (vi har ett hål i taket till övervåningen rak över köket) så står en del killar inklusive min bror och glor på mig och Andreas för att han gav mig en puss. Och sen får jag en boll i skallen. (jag hatar ungar för tillfället) Jag vart mer irriterad. Ville inte skrika åt dom för att deras föräldrar var hos oss. Ville inte känna mig som världens bitch till storasyster. Pappa hade inte frågat oss om vi ville ha hamburgare. Så när vi gick ner för att hämta så var det slut bröd. Vi gick in i huset igen och kollade i frysen om det fanns mer bröd. Det fanns bara ett. Så jag sket totalt i att äta en burgare så att Andreas skulle få den men jag var ändå inte så hungrig. Sen har jag varit sur och nere resten av dagen. (förlåt älskling...) Och innan Andreas skulle till bussen kände jag att han måste få middag innan han åker. Men jag ville bara inte ha något. Inget dög för mig. Allt var bara negativt. (vilket det är fortfarande) Här vart det många "inom parentes". Så nu har han åkt hem. ÅH! Varför kunde det inte vara lördag idag?

Just nu känns det bara som att jag vill dö. Bara negativ! Och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Vill bara lägga mig ner på golvet och gråta som ett litet barn! Ska sätta på locktången nu. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0