Waterlooooooo!

Happ, här sitter jag igen. Dagen har innehållit sovmorgon till 8. Matte på morgonen, lunch och sen engelska. Skulle igentligen ha inriktning efter det men jag skulle ju till vårdcentralen så jag var tvungen att ta 13 bussen hem. Jag kan väll säga att det gick bra där. Men efter första meningen så BOOOM kom första tåren. Så efter det gick jag till ICA, kissa och sköljde ansiktet. For till Bergmans och åt middag. Sen for jag A-K, A-L och Fia till stan. Hämtade Sandra på Skuris och for till bion. Och jag måste bara säga att den hur suuuuuuuuuuuuupermeeeeeeeeeeeegabraaaaaaaaaaa! ÅÅÅH, vill se den igen! Fan vad jag har skrattat! Det behövdes verkligen. Mådde bra av att se den. Sen for vi hem. Jag har läxa framför mig. Men jag kan den inte. Har absolut ingen koll på ekonomiord och vad det betyder. Har förhör på det imorn. Och A-K har redan gått och lagt sig så kan inte fråga henne heller. Får komma med någon bra ursäkt imorn. Men min svenskalärare är lite jobbig. Helt nervös och är jätte dålig på att förklara saker. Får typ andnöd ibland också för att hon är så nervös och vet inte hur hon ska förklara bättre. Irriterande. Så nu ska jag väl gå och sova snart. Orkar bara inte börja med läxan. Dagen har varit nog jobbig.

Natti!

(Vet att det är dålig kvalla, men det här tyckte jag var en av dom många bra sakerna i filmen, hur bra slut som helst! ASG!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0