You're not coming back.

Mamma. Jag orkar bara inte gå dag ut och dag in och veta att du aldrig kommer tillbaka. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Min saknad är så himla stor. Du finns inte här hos mig när jag verkligen behöver dig. Det har gjort mitt liv till ett helvete. Jag vill att du ska ligga brevid mig om nätterna så att jag kan känna mig trygg. Igentligen vill jag bara somna in och komma till dig. Jag vet att jag skulle vara mycket lyckligare då. Men hur skulle pappa må? Pappa skulle inte klara av det. Det går inte heller att prata med dig i mina tankar, du svarar ju inte. Finns du inte där? Är inte du min skyddsängel? Jag vet inte vad jag ska tro. Jag tror på att själen lever vidare och att det finns andar. Jag tror ju, så varför finns du inte där? Jag vill bara ha dig tillbaka mamma. Jag orkar inte leva utan dig. JAG BEHÖVER DIG! Varför går det inte att väcka liv i dom döda, VARFÖR? Och varför ska man dö ung? Jag fattar bara inte. JAG VILL HA DIG HÄR!

Saknar dig så himla mycket mamma.. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0