Boogie Wonderland.

Här har jag inte varit på ett tag. Har inte varit hemma sen i onsdags. Och kom hem så sent igår att jag inte orkade sätta mig vid datorn.

Min helg har varit jätte bra.
Fredag så var jag och älsklingen hos honom och myste på hela kvällen. Köpte pizza och såg på film.
Lördag så for jag, älsklingen och Anton till Lule till deras mamma. (svärmor) Vi gick på stan och jag köpte en födelsedagspresent till min älskling. Han fyller inte år föränns om en månad men då kommer mina pengar att vara slut så jag köpte redan nu. En keps och en t-shirt. Mycket fina! Jag tänkte skit samma om han vet var det är, han blir mer ivrig om han vet vad det är och vill ha det men måste vänta. Men tyvärr så fick jag inte käft på honom. Han tjatade och tjatade efter att åtminstonde få en sak. Så jag gav medm ig och gav honom kepsen. Han kan ju inte gå runt i en mössa eller en ful keps. Så han fick ha den. Men tröjan får han vänta på en månad. Tyvärr så har Anton köpt en likadan så Andreas kommer säkert sno den och ha den på sig. Skit också. Aja, det är inte så noga, inte enligt honom iaf. Sen på kvällen såg vi på tv och myste.
Söndag så for vi på storheden. Jag, älskingen och Anton köpte var sin parfym. Deras luktade mycket godare. Men 40 spänn är ingenting så jag köpte den iaf. Sen när vi kom till Råne gick jag och plutten ut på en promenad för att det var så fint väder. Riktigt skönt var det! Vi ska börja gå ut och promenera mer. Dels för att jag måste få någon rörelse i kroppen och för att Andreas ska få en mjukstart innan han ska börja springa i sommar. Han har lagt på sig några kilon, haha. Men han är lika fin ändå!

Nu kommer bilder!


Älsklingens fina tröja!


Jag med älsklingens fina keps!


Oh så vacker älskling jag har! (hatar när han gör så där, jätte läskigt!)


Oh så vacker man kan vara!


Jag och älsklingen på promenad. <3


Min underbara älskling. <3

Nu ska jag göra en inbakad fläta så jag är extra lockig imorgon!

/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: millie

fina bilder på er ju! :)

2009-04-27 @ 22:27:26
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: towe

Söta ni är :) saknar dig!

2009-04-27 @ 22:36:15
Postat av: Anonym

sv: tss, and you will ;)

2009-04-28 @ 12:11:03
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vad söta ni är!

2009-04-28 @ 17:56:36
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0