En ensam fredgaskväll.

Det är fredagkväll och jag sitter i soffan och se på Troja. Har precis lagt på en ansiktsmask som luktar persika, mm! Har ätit plankstek till middag och sett på Så ska det låta och Grillad. Nu ska jag snart gå in i duschen och sen fortsätta se Troja. Brad Pitt är så förbaskat sexig i den! Ojoj.

Imorgon ska Andreas komma hit. Sen kommer resten av helgen bestå av pluggande. Blä. Det är så mycket i skolan just nu. Men det är ju veckan innan lovet så vad ska man förvänta dig.

Aja, nu ska jag snart gå in i duschen.

/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: Anna

DAMN IT måste se reprisen på Så Ska Det Låta, jag missade juh mitt sexpaket markus x( Grrr !

2009-04-04 @ 00:21:41
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0