Fniss.

Har precis kommit hem från "mormor". Vi tanter har ätit kex med olika oster på och druckit gott vin. Mysigt. Och nu blev jag väldigt festsugen. Men inte tar man sig nånstans då man bor mitt i buschen. Och min nyblivna granne och "första" kompis Christoffer är hos jäntan och tofflar sig så inte kan man hitta på något med honom heller. Och Andreas är och nördar sig och jag vill dit men det verkar han inte bry sig om. Jag vill fara dit och se lite OTH avsnitt, så har jag något att göra iaf. Åh, det är så depprimerande! Nu skulle jag behöva min tronga vän Alex som lätt skulle få mig på bättre humör. Men han är i Japan med sin jänta. Löööööövly! Så nu sitter jag här för mig själv och lyssnar på den här låten.



/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: AnnaH

du har mejmejmej :)

2009-04-15 @ 01:15:30
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0