Little lövly lady.

Det är fredag och kvällens planer gick inte som planerat. Egentligen skulle jag och Andreas till Johan på fest. Men vi tar oss inte hem så vi kunde inte fara. Så det blir att vara hemma hos mig och mysa framför Så ska det låta och någon god middag och efterrätt. Innan han kommer hit ska jag bädda rent i min säng, det behövs verkligen. Och sen klä på mig. Sitter i mjukisar, Antes stora t-shirt som luktar underbart och en handuk i håret. Måste tyvärr börja plugga lite ikväll också. Har prov på måndag i NK. Hata. Aja, nu orkar jag inte änns tänka på det. Ska ta och bädda rent sängen nu.



/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Jag har inte pluggat ;/ jag är misslyckad, har du ? och btw, jag fick blompåsväskan av chrille :D:D:D:D <3

2009-04-18 @ 00:46:06
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0