River flows in you.

Det var ett jävla tjat om att uppdatera Anna! Haha.

Jag vaknade för en timme sen ungefär. Vet inte när jag somnade så kan inte säga hur länge jag sovit. Men vid 18 någonting kanske?

Skolan har gått segt idag. Varit hur trött som helst. Hade inte spelat någon roll om jag legat i sängen eller suttit på en stol, jag hade somnat vilket som. Men gjorde ett försök att hålla mig vaken och såg på P.S I Love You. Klarade faktiskt av att se hela men sen sloknade jag på en gång.

Imorgon är det fredag. Betyder helg. Men ändå inte en glad Felicia. Allt är bara fel hela tiden. Gah....

/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: Anna

JA ! :D hiho

2009-04-02 @ 23:10:21
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0