Dittan och dattan.

Idag blev det ingen chailatte, det blev ingen shopping. Men det blev skrov och en stund på stan med alla glada.

Min lön hade inte kommit in på kontot. Först när jag skulle kolla hur mycket pengar jag hade på kontot så kom jag på att jag får en utbetalningscheck. Den hade kommit när jag ringde pappa. Hemma. I Prästholm. Fyra mil bort. Härligt. Jag gick iaf och kollade runt på kläder. La undan en del som jag ska köpa imorgon. Fick låna pengar av snälla Chrille så att jag iaf kunde köpa ett femämnesblock. För jag måste ha det. Eftersom att vi började med riktiga lektioner idag. Så hittade jag en kalender som Annah hjälpe mig att gömma, höhö. Det var den sista och jag vill verkligen ha den! Får hoppas att den ligger kvar på sitt gömställe imorgon!

Efter skolan for jag och the family till Bergmans för att äta köttsoppa. MUMS! Det var länge sen. Blev väldigt trött efter jag ätit. Gick och la mig i Eves säng, hihihi! Hoppas det inte gör något? (a) Den var iaf väldigt skön och jag drog iväg nån minut innan vi skulle fara hem. Nu är jag fortfarande lika trött. Men jag ska försöka hålla mig vaken tills jag ska gå och sova. Om jag somnar nu kommer jag inte kunna somna ikväll när jag ska gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0