Jag har ingenting att göra.

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Halvtaskigt.
Favoritgodis: Sura och choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: Champinjoner kanske? 
Kläder just nu: Lila harembyxor och svart brottarlinne. 
Musik just nu: Haha, Melody Club och Madcon. 
Vad sa du senast: Gonatt. 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Definitivt inte 62 miljoner år sedan då t-rex fanns!  
Fisk eller badkruka: Badkruka... tyvärr.
Längd och vikt: 163cm, 50kg. Man måste ju skriva så. ;P
Hur många kuddar sover du med: Fyra stycken!
Favoritväder: Strålande sol, fast måste dock vara nära vatten då så jag kan svalka av mig, klarar inte av för mycket värme, svimmar nästan, xD Fråga Andreas, hah.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Andreas, mat och en båt.
Spelar du nåt instrument: The drums <3 ;) 
Morgon- eller nattmänniska: Hm, låt mig tänke, fucking nattuggla!
Sparare eller slösare: Först slösar jag, sen när det börjar ta slut så sparar jag, xD
Vem är viktigast för dig: Andreas och daddy. :)
Bästa film: Twilight (a)
Tror på liv på andra planeter: Ja det gör jag väll.
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha, jo.
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha nejfan, som kompis då isf. ;P
Har du några homosexuella vänner: Man vet aldrig, men en bisexuell kompis har jag. :)
Tror du på mirakel: Nja, när mitt första barn föds gör jag nog det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag vill tro det.
Ser du på kärleken som ett misstag: Just nu, nej.
Hur många barn har du, vill du ha: Jag vill ha minst två små skitungar. :)
Bio eller promenad: Promenad efter bion.
Är du kittlig: Överallt förutom under fötterna. (?)
Snarkar du? Nej, bara när jag är förkyld. xD
Stjärntecken? Fiskarna.
Rädd för insekter? En del av dom, ja.
Största svaghet: Att höra ordet mamma gör förfärligt ont.
Det här är jag bra på: Ge falska leenden.
Bästa bok? Twiligt serien. (a) 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna döda och uppliva.
Vad vill du jobba som? Barnmorska, jag älskar barn! Annars, världstrummis såklart!
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Hamgurgare.
Skriver du dagbok? Min blogg bland annat, men har en dagbok också. Boken om mamma alltså.
Har du någon flickvän/pojkvän? Hihi, ja. :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har 7 hål i öronen, ska göra om i naveln och så i tungan, sen en tatuering av min mamma med änglavingar och en text till. :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt....
Gungar du på stolen? Nej, men jag har.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nja, jag är så feg av mig.
Vilken hand håller du gaffeln i? När jag bara äter med gaffel, höger. Annars i vänster.
Hur är din drömtjej/kille? Haha jag har honom redan. Men om vi ändå pratar om att drömma? Will Smith. ;) Eller James Lafferty! 
Hur många syskon har du? Har inga helsyskon.
Vad är du mest rädd för? T-Rex..... :(
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Nej.
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga, bara inte öppet. 
Anser du att du är stark? Jag det är jag väll, eller "fruktansvärt strak" som folk vill påstå att jag är.
Brukar du sola? Ja det brukar jag, när det inte är för varmt.
Vad gör du om du får hicka? Blir frustrerad. Får det rätt ofta...
Röker du? Nej
Snusar du? Ja.
Kaffe, te eller inget? Kaffe för trötthet, te för ont i halsen. 
Har du en besatthet? Nej, mer ett beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0