Three days.

Snart snart snart ska ringarna sättas på våra fingrar! Jag längtar så himla mycket! Problemet är bara att vi fortfarande inte vet vars vi ska vara under kvällen och natten! Jag har verkligen ingen aning! Vi vill vara själva, men då måste man ju checka in på hotell eller något och jag är inte så sugen på det. Tips någon, snälla?

Idag har pappa och hans sambo slutat snusa. A-K har sin första jobbardag idag efter semestern. Tycker lite synd om alla kunder på ICA faktiskt. Vad det gäller pappa är han i helt extas, han står och strycker linneservetter, haha! Springer runt i hela huset fram och tillbaka. Visst skulle man behöva sluta själv. Men jag har bestämt att jag ska sluta den dagen då jag får reda på att jag är gravid. Det ska bli roligt att se nä A-K kommer hem, haha. Tycker så synd om dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0