Våran dag. <3

Förlåt för dålig uppdatering! Men jag har helt enkelt inte haft lust att sitta på datorn när jag varit med Andreas och haft det mysigt med honom!

Nu är vi officielt förlovad! Och det är helt underbart! Går inte att beskriva, hihi.

Vi gick upp vid 12 tiden i torsdags. Gjorde en god frukost och sen in i duschen. Och när vi fixat oss klart så gick vi och fixade till "lekstugan" som står på min gård. En liten stuga med tre sängar i som vi brukar ha som "gästrum" när vi har gäster på sommaren. Bäddade och sånt så vi skulle slippa göra det på kvällen. Sen gick vi ut på Udden brevdid mig och satt på oss ringarna, hihi. Går inte att beskriva känslorna i just det ögonblicket! Sen gick vi till lekstugan igen och låg bara och myste tills middagen var klar. Pappa hade gjort en supergod middag åt oss. Grillad fläskfilé, potatisklyftor, greksallad och en balsamicosås! Mums! Mätt blev vi, haha. Efter det for vi till Persön för att Andreas pappa ville bjuda oss på tårta och gratulera oss. Sen for vi hem till mig igen och då var badtunnan varm så vi hoppade i. Pappa och A-K kom med jordgubbschampange som vi fick i tunnan, mys! Efter nån timme i tunnan gick vi upp och duschade av oss. Gjorde dipp och åt chips. Sen gick vi till Lekstugan och myste hela natten! Inte hela kanske, men nästan! Haha!

En helt underbar dag! Man behöver faktiskt inte ta in på hotel eller åka och äta ute för att fira något så speciellt. Det funkar lika bra att pappa bjuder en på middag, får bada tunna mitt i natten med tända lycktor och sova i ett gästhus. Lika romantiskt och underbart!


Här förlovade vi oss.


Här har vi precis satt på oss ringarna.


Ett lyckligt par, hihi.


Pappa skulle såklart ta kort. Här vid middagen.


Och en puss bild skulle han ha, såklart, haha.


Visst är ringarna vackra? Hihi!

Jag är så lycklig!

Kommentarer
Postat av: towe

Ringarna var superfina ju! :) Sååå glad för eran skull :D

2009-08-23 @ 18:27:17
Postat av: Anna

alltså ringarna är så himla vackra :D grattis igen snyggingar :)

2009-08-23 @ 18:45:51
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: jessi

Ni är så underbat fina!! Njut !!

2009-10-10 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0