Eleven days.

Så är det söndag igen. Suck. Snart börjar skolan igen. Längtar verkligen inte. Tiden går alldelens för fort.

Min helg då.

I torsdags kom älsklingen. Så vi for och hämtade ringarna som hade kommit. Hur vackra som helst. Och dom passade perfekt och gravyn var rätt också. Bara 11 dagar kvar nu!
Sen for vi till Nathalié för att lämna av kläder jag lånat av henne och så pratade vi en stund. Sen på kvällen fiskade vi kräftor för fulla muggar. I fredags lika så. Fast iår var det väldigt lite kräftor vi fick. Runt 300. Annars brukar vi få runt 600-700. Men alla blev iaf mätta och glada igår när vi hade kräftskiva.

Så nu är jag vädligt trött och seg efter helgen. Det har varit fint väder hela veckan och idag är det supervarmt. Men för mig är det för vamt, klarar inte av att vara ute.

Blä vad deprimerad jag blir när man vet att skolan börjar snart och det känns inte som att man hunnit göra någonting. Som vanligt! Vad återstår att göra? Jo, min moster och "storasyster" Anneli kommer hem till Norrland imorgon så någon dag ska jag hälsa på henne, morfar&Eva innan hon hinner fara ner till 08 och börja plugga där på Karolinska. Måste säga att man är stolt, hihi. Vad mer? Jag vill träffa min mormor. Får se om det blir av. Jag vill ligga på stranden mer. Jag vill bada mer. Jag vill tälta. Det är så mycket. Usch, tviii och blääää på skolan!

Nu måste jag komma på något som gör mig på bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0