Varing!

Vad har jag gjort i helgen då? Jo i fredags så väntade jag ett bra tag på att Andreas skulle komma och hämta mig. Men som tur var så var Frida och Joel snäll och satt med mig och gjorde mig sällskap tills han kom. Vi for till hans mamma och åt middag, sov ett tag och sen bar det av till att sitta hamnvakt. Kan säga att det var en av dom tråkigaste sakerna jag gjort i hela mitt liv. Iallafall, igår sov vi halva dagen. For och hämtade presentkortet hos mig för jag var klantig nog att glömma det hemma. Sen for vi och åt på Waldorf och utnyttjade presentkortet. Jag åt det gamla vanliga, friterad kyckling, vågade inte prova något nytt. Till efterrätt åt vi friterad banan med glass. Det var mycket gott och mycket mysigt! Sedan for vi båda hem igen och kändes oss gravid i fjärde månaden båda två. Myste i soffan ett tag och sen for vi och plockade upp Sandra som ville ha skjuts hem.

På väg hem till mig så fick jag fruktansvärt ont i magen och i svanken. It will soon be my week. Men jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Jag hade så ont att jag mådde illa. Andreas fick panik som vanligt eftersom han hatar att se mig in pain. Varnade honom att om han blir irriterad och säger att jag ska ta det lungt då jag ligger i värkar på BB så kommer han få en smäll. Han låg iallafall och stök mig på ryggen medans jag vred mig i smärtor. Till sist så somnade vi. Utan att hinna säga gonatt till varandra. Imorse då jag vaknade så var smärtan borta. Hade inte ont alls. Tills jag gick upp och började röra mig. Så kom smärtorna igen och illamåendet. Just nu gör det mest ont i svanken och illamåendet kommer och går. F*cking hate to have my week. Det är för övrigt slut på alvedon.....

Varning! En förbannad Felicia denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0