You are good.

Nu är jag hemma igen. Jag somnade 2 igår och steg upp 8. Ändå var jag inte så död som jag trodde att jag skulle vara. Sandra var därimot död, haha. Och hon hade sovit längre än mig!

Sen har vi legat på stranden i 4 timmar idag! Jag börjar bli riktigt brun nu, hihihi! Och imorgon ska det vara lika fint väder så då ska jag upp 9 och ut och sova i solen hela dagen! Åh, så härligt!

Sen när vi gick från standen träffade vi på Joel. Och Sandra skulle börja jobba och jag hade inget att göra tills Andreas skulle hämta mig. Så jag bad honom gå på stan en sväng med mig. Han visade lite kläder han ville ha och jag gav smakråd. Haha, girlfriend! Fatta någon det där?

Efter det gick jag och mötte Andreas och sen for vi till honom. Inte gjort så mycket. Mest kört bil, och myst såklart!

Och nu är jag hemma alltså. Ska se om det finns något på tv som är sevärt.

Imorgon är det kräftfiske som gäller. En av årets höjdpunkter! Andreas kommer hit då och är hela helgen. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0