Feliz Navidad!

Så var det äntligen julafton. Kan säga att min morgon inte startade så perfekt som jag ville. En irriterande lillebror gick an från sju till nio imorse med att tjata om att få öppna morgonpaketet, kom in i mitt rum och skrek att jag skulle komma ner. Jag hade tänkt stiga upp vid nio för att hinna duscha och fixa mig innan Kalle Anka börjar. Men kunde inte låta bli att hota med att strypa honom om han inte höll käft. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Tur att min lillasyster är en värre morgonmänniska än mig och höll käften, för att hon somnade i soffan så fort hon steg upp.

Fick en lila skjorttunika i morgonpaket. Har velat ha den jätte länge, så det uppskattade jag. Just nu väntar jag på att Andreas ska komma med mitt paket så att vi får öppna varandras presenter och få en och annan puss. Sen ska jag fixa mig klart och sedan ska jag till mamma för att tända ett ljus. :)

Måste också tillägga att jag ändå är värst av alla ungar efter Kalle Anka då den eviga väntan på tomten. Jag går och stampar i hela huset och frågar gång på gång när tomten ska komma. Känner redan nu att pirret i magen håller på att spränga min mage, haha. Plus att spelar min favoritjulsång, Feliz Navidad. Den har jag lyssnat på julafton så länge jag kan minnas. För när jag var liten tyckte jag att dom sjöng mitt namn. Och sen för något år sedan såg jag att han som sjöng den heter José Feliciano, mycket passande! ;)

Nåja, jag önskar er alla en riktigt god jul!


Jag som en tomtenisse på min första jul, GOD JUL! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

SÖT snuttan :D:D God jul ! <33

2009-12-24 @ 12:05:49
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej du har en jättefin blogg.

Min mamma gick bort för tre år sedan. Jag fick till skillnad mot dig lära känna henne. Men sorgen är stor ändå och hur lång tid det än går så kommer såren aldrig läkas helt när man förlorar någon.

Ha en fin jul.

/Lisa

2009-12-25 @ 16:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0