Äckel dag.

Igår var jag hos lärkaren. Det gick bra. Sedan for jag till älsklingen min. Vi såg på film och så. Hade det riktigt mysigt.

Idag hade jag prov. Mer om det säger jag inte.

Efter matten for jag hem. Jag ville inte vara kvar på skolan. Av vilken anledning vill jag inte säga.

När jag kom hem gjorde jag lunch. Sedan gick jag upp och såg på tv. Somnade gjorde jag såklart. Sovit till nu. Får hoppas att jag somnar ikväll.

Men imorgon ska jag inte till skolan. För då ska jag till läkaren igen. Och det är fredag imorgon också! Helgen ska spenderas hos svärmor. På alla hjärtans dag ska jag och plutten på bio, MYS! Och så ska vi käka geléhjärtan, hihi.

Nu ska jag gå och äta middag.

/ En nyvaken Felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0