Excited.

Min helg har varit bra. Myst med älsklingen som vanligt. Igår när vi var ensammen hemma så låg vi i soffan och såg på tv. Gjorde middag och sen gjorde jag bananasplitt till efterrätt, hihi. Vi såg på Braveheart. Båda två kom på att vi aldrig sett slutet eftersom att filmen är så lång. Så man har bara stängt av tv och gått och lagt sig när kriget är över.

Idag efter han for hem har jag bara legat i brorsans säng och sett på tv. Har inte orkat göra något annat. Försökt bli trött också eftersom att vi sov till 14 idag. Ska snart gå och lägga mig också. Men det kommer bli svårt att somna inatt. Värre än alla andra nätter. För er som inte vet så måste jag ha varit vaken i 12 timmar innan jag kan somna igen. Jobbigt.

Imorgon är det måndag. Bara 2 lektioner. Skönt! Och imorgon förväntar jag mig att min mobil kommer. Den kom inte i fredags men jag dog inte av det. Men om den inte kommer imorgon blir jag väldigt besviken. Så jag har längtat efter den. I 3 veckor! Den borde komma imorgon eftersom att den skickades i onsdags. Den måste komma imorgon!

Måste också plugga imorgon. Men det borde nog gå bra. Om jag får min mobil vill säga. Annars kommer jag vara så irriterad imorgon att jag inte kommer orka koncentrera mig på läxorna. Kort stubin. Det är ja de.

Nä, nu måste jag gå och lägga mig och ringa älsklingen. Måste orka med morgondagen utifall att.



/ En ganska neutral Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0