Supertrött.

Min navel mår inte bra. I april är det ett år sedan jag pierca den. Och ännu har det inte blivit bra. Kroppen stöter ut staven. Jag stod och fundera i duschen då jag rengjorde den om jag skulle ta ut den. Och det var väldigt nära att jag gjorde det. Men nu ska jag rengöra den och tejpa fast staven så den inte åker upp så det blir mindre och mindre skinn som den sitter fast i. Jag ska ge det någon vecka till. Blir det inte bättre ska jag ta ut den och göra om när det läkt klart. Gud, om jag måste ta ut den kommer jag känna mig naken på något sätt. Hemska tanke! Aja, nu ska jag rengöra och sedan ska jag locka håret i brist på något att göra. Sen ska jag gå och sova! Är hur trött som helst! Läxa har jag inte heller gjort. Har helt enkelt inte orkat. Inte tagit en powernap heller. Jag har sysselsatt mig med två Disney filmer. Den lilla sjöjungfun 2 och Poccahontas. Höll på att somna. Tur att jag kämpade för att hålla ögonen öppna.

Nä nu blev jag väldigt sugen på att krypa ner i sängen! Måste skynda mig.

Jag behöver dig...

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0