Always broken.

Ikväll kom en jurnalist och en fotograf till oss för att göra ett repotage om våran lakaark. Det ser ut som ett utedas på isen som man sitter och pimplar lake i. Vi åt middag med dom och sen for vi ut och fotade hela familjen i den. Lite trångt var det faktiskt men två lakar fick vi. Kommer inte ihåg vilken tidining repotaget kommer komma i. Men daddy lär visa mig när det kommer ut.

Jag vill säga förlåt till dom som fick se mig på så dåligt humör idag. Har lite dåligt samvete. For hem för att ni skulle få slippa se mig så. Fick massa pussar av Ellen, tack för det gumman. <3

Och förlåt Anna för att jag var så frånvarande när du försökte bry dig om mig. Men jag ville inte precis fräsa åt dig så det var därför jag var så frånvarande. Men du ska veta att uppskattar att du bryr dig. Det gör jag verkligen. Måste bara kunna kontrolera min ilska bredvid folk så jag inte fräser åt fel personer som egentligen inte har gjort något.

Jag älskar dig Anna. <3

Snodd från Ellen. <3

Imorgon ska jag då till Andreas mamma och vara där hela helgen. Vi ska äta tårta imorgon för att hon fyllde år i tisdags. På lördag ska vi på bio jag och älsklingen. Det blir Benjamin Buttons otoliga liv. Om det inte finns biljetter kvar ska vi se Bolt eller Friday the 13th. Jag hoppas på Benjamin. För det är en kärleksfilm. Och det passar ju som bra på alla hjärtans dag.

Jag tänkte springa in i duschen nu. Men jag tror det blir imorgon ist. Skit samma om jag ser risig ut hos läkaren. Kan duscha efter det innan jag far till stan.

Nåja, det får väll vara allt då.

/ Felicia.

Kommentarer
Postat av: ellen

du vet ju att jag älskar dig flisan, vill inte se dig må dåligt! <3

2009-02-13 @ 16:22:36
URL: http://englundrapporterar.blogg.se/
Postat av: AnnaPannaStekerFläsk

Gumman jag älskar dej med :) och du vet att jag förstår ^^ <3

2009-02-13 @ 18:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0