I won't let the world burn around me.

Jag har blivit väldigt dåligt på att uppdatera dagligen. Igår så orkade jag helt enkelt inte sitta vid datorn. Låg i sängen och myste med älsklingen hela dagen. Sandra och hennes family kom igår istället. Tårtan hade tyvärr tagit slut, men dom fick semlor istället, hihi.

Min födelsedag blev lyckad. Förutom att mitt under dagen så fick jag väldigt ont i magen. Men sen gick det över. Min mormor och moster Marika kom till mig med Elias och Iris, mina små kusiner. Det var väldigt trevligt! Har saknat mormor jätte mycket! Det blev en mycket god middag och fika. Vill fylla år igen!

Idag har jag varit hemma från skolan. För igår ikväll fick jag ont i magen igen. Och den här gången spydde jag. Jag som trodde jag skulle klara mig från magsjuka. Men inte! Men det har inte varit för hemskt iaf. Har bara spytt två ggr och det var inatt. Idag har jag haft jävligt ont i magen. Så fort jag stoppat någon i magen så har jag fått jätte ont. Så jag är jätte hungrig men vågar inte äta något, för det gör för ont i magen. Ska vara hemma imorgon också. Så kanske far till skolan på onsdag. Det beror på hur jag mår imorgon.

Älsklingen är också hemma från skolan. Direkt han kom hem igår så fick han ont i magen och har spytt hela natten. Hovva, tycker synd om honom.

Har fått ett mejl från min morfar som jag inte har träffat på snart 2 år. Han hälsar grattis och undrar hur jag har det. Får mig att bli jätte ledsen. För jag saknar honom väldigt mycket. Men samtidigt blir jag glad när han hör av sig.

Aja, nu ska jag nog se på lite OTH innan jag kan somna. Har sovit ganska mycket idag.

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0