How can I deside what's right?

Jag har nyss kommit hem från skolan. Inte haft några lektioner idag. Vi tjejer har bara suttit i fiket och kollat på alla som har framträdigt. Alla var super duktiga. Och alla var mycket fina idag. Själv hade jag 80-tals kläder mig på. En del vann en biljett till morgondagens föreställning, jag var en av dom men eftersom jag inte ska gå gav jag bort den. Sedan såg vi på vårat Eos projekt. Det var mycket bra. Höll på att garva ihjäl mig när jag såg mig och mina repliker, haha.

Emma är söt. <3

Ikväll ska jag vara hemma. Det är surströmming som serveras hos oss med gäster. Själv ska jag äta tacos med älsklingen som kommer hit vid halv 5.

Nu ska jag gå och städa mitt rum som ser groteskt ut. Men det borde gå på en kvart eller så. Sedan blir det nog att se lite twilight, hihi. *dreglar*

/ En less Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0