12345678.

För det första måste jag säga att New Moon (twilight 2) har premiär den 20/11 - 09! I amerika, men nordiska film ska se till att det blir samma datum i sverige. ÅH vad jag längtar! Då ska jag sitta där på premiären men min man, så det så!

För det andra så håller jag på med matte nu. Med repuppg. Det går rent åt helvete. Fattar nästan ingenting och förstår inte vad det är med mig. Jag som jobbat så himla flitigt, och så fattar jag ändå ingenting?! Jag var ju ett MVG-barn i 9an. Vad är det som händer? Är det mitt huvud som vill mig mer ont? Har jag inte tillräkligt många saker att må dåligt av? ÅH! Jag blir så fruktansvärt less!

För det tredje så ska jag få låna Ljudet av ditt hjärta av Emma imorgon! PUSS PÅ HENNE! Allstå "twilight 3". Just nu läser jag Låt den rätte komma in för att vi ska läsa den på svenskan till vecka 9. Tänkte att jag gör bort att läsa ut den nu medans jag inte har en Stephanie Meyer bok i handen, haha. Men det suger! Min åsikt alltså. Så det blir att skita i den tills jag läst ut "twilight 3".

För det fjärde så har jag inte fått något mejl från Telia om att min mobil skickats. Jag blir riktigt less! Jag vill ha den nu, nu, nu, NU!

För det femte så har jag goosat med min älskling lite idag efter skolan. Hallelujah vad mysigt det var! Saknar honom redan. Usch.....

För det sjätte så har jag spelat trummor idag så jag fått blåsor i händerna. Måste komma ihåg att ta av mig ringarna när jag spelar.

För det sjunde så dånar huset av musik. Har varit ensammen hemma så passade på att spela hög musik och sjunga för full hals. Busigt.

Och för det åttonde. Jag hinner inte göra utmaningen idag Janina. Det får bli imorgon då isf.

/ En väldigt less Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0